ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Για παραδόσεις ΕΝΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ το κόστος μεταφορικών είναι 10€.

Για παραδόσεις ΕΚΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ γίνεται τηλεφωνική επικοινωνία και κατόπιν συμφωνίας από κοινού σχετικά με το κόστος μεταφορικών διεκπεραιώνεται η παραγγελία.

Πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα.

Οι παραδόσεις γίνονται από το κατάστημά μας και το προϊόν παραδίδεται “επί του πεζοδρομίου”. Αν ο πελάτης επιθυμεί την παράδοση των προϊόντων στον χώρο του υπάρχει έξτρα χρέωση η οποία συμφωνείται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα (Τηλ.2310.448-302).

Σε παραγγελία για “ιδιαίτερες” συσκευές (ψυγεία ντουλάπες-μεγάλα πλυντήρια κ.λ.π.) γίνεται συμφωνία μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη και αφού συμφωνηθούν οι επιπλέον χρεώσεις τότε εκτελείται η παραγγελία.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προιοντος.

Για να εξασκήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποστείλεις εντός της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος την απόφασή σου να υπαναχωρήσεις εγγράφως στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή ταχυδρομικώς στην διεύθυνση Εθνικής Αντιστάσεως 110 τ.κ. 55134 Καλαμαριά Θεσσαλονίκη.

Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να μην είναι φθαρμένη, κατεστραμμένη, ή αλλοιωμένη καθ’ οιονδήποτε τρόπο, ή να βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του!

Το ποσό αγοράς θα επιστρέφεται κατόπιν ελέγχου της κατάστασης του προϊόντος, της συσκευασίας και του περιεχομένου της.

Εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή.

Eντος (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία η εταιρεία θα ενημερωθεί για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει, η εταιρεία θα επιστρέψει κάθε πληρωμή που κατέβαλε ο πελάτης συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης. Η εταιρεία όμως δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να παραλάβει τα προϊόντα.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Κατά την στιγμή παράδοσης της παραγγελίας ο πελάτης υποχρεούται παρουσία του μεταφορέα να ελέγξει τα προϊόντα που του παραδίδονται προκειμένου να διαπιστωθούν εγκαίρως τυχόν εμφανή ελαττώματα (χτυπήματα γρατζουνιές) η τυχόν λανθασμένη αποστολή προιόντων. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα την εταιρεία και κατόπιν σχετικής επικοινωνίας να επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα.