ΓΕΝΙΚΑ

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχομένων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”. Σε καμία περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

ΕΓΚΡΙΣΗ / ΑΚΥΡΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Κατά την δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας ζητούνται κάποιες προσωπικές πληροφορίες για την διαχείριση των οποίων μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της “Πολιτικής Προστασίας” του καταστήματος.

Τα στοιχεία σας θα ελέγχονται και θα εγκρίνονται από το διαχειριστή του συστήματος προκειμένου να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας.

Αν τα στοιχεία σας κριθούν ελλιπή ή παραπλανητικά ο λογαριασμός σας θα ακυρώνεται/διαγράφεται από το διαχειριστή του συστήματος χωρίς προειδοποίηση (ενδέχεται η αποστολή ενημερωτικού email).

Τρόποι πληρωμής

1. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, σε μία απο τις παρακάτω τράπεζες :
ΕΘΝΙΚΗ: Αρ.Λογ. 21147020859, IBAN: GR 1601102110000021147020859
ALPHA: Αρ.Λογ. 706002002004289, IBAN: GR 6601407060706002002004289 
ΕUROBANK: Αρ.Λογ. 0026.0326.15.0200494640, IBAN: GR 3702603260000150200494640 
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Αρ.Λογ. 5212-021100-931, ΙΒΑΝ: GR 1901722120005212021100931
2. Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Σημείωση : Οι τιμές που αναγράφονται στο site είναι για πληρωμή μετρητοίς. Σε περίπτωση δόσεων με κάρτα, το ποσό πρέπει να είναι άνω των 100€ και ο πελάτης επιβαρύνεται με το ανάλογο επιτόκιο βάση της τιμής μετρητοίς που αναγράφεται στο εκάστοτε προιόν. 3. Με αντικαταβολή. (Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα).

 

Τρόποι αποστολής

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Για παραδόσεις ΕΝΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ισχύουν δωρεάν μεταφορικά στην περίπτωση που η αξία της παραγγελίας είναι πάνω απο 300€. Διαφορετικά η χρέωση είναι 6€.

Για παραδόσεις ΕΚΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ γίνεται τηλεφωνική επικοινωνία και κατόπιν συμφωνίας από κοινού σχετικά με το κόστος μεταφορικών διεκπεραιώνεται η παραγγελία.

Πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα.

Οι παραδόσεις γίνονται από το κατάστημά μας και το προϊόν παραδίδεται “επί του πεζοδρομίου”. Αν ο πελάτης επιθυμεί την παράδοση των προϊόντων στον χώρο του υπάρχει έξτρα χρέωση η οποία συμφωνείται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα (Τηλ.2310.448-302).

Σε παραγγελία για “ιδιαίτερες” συσκευές (ψυγεία ντουλάπες-μεγάλα πλυντήρια κ.λ.π.) γίνεται συμφωνία μεταξύ της εταιρείας και του πελάτη και αφού συμφωνηθούν οι επιπλέον χρεώσεις τότε εκτελείται η παραγγελία.

Σε παραγγελία πολλών συσκευών όταν κάποιες αναμένονται στο μαγαζί τότε ή περιμένετε όλες τις συσκευές για την δωρεάν παράδοση ή παραδίδονται οι συσκευές που υπάρχουν στο μαγαζί δωρεάν. Οι υπόλοιπες συσκευές που θα παραδοθούν μεταγενέστερα έχουν ανάλογη χρέωση που επιβαρύνει τον πελάτη.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προιοντος.

Για να εξασκήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποστείλεις εντός της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος την απόφασή σου να υπαναχωρήσεις εγγράφως στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή ταχυδρομικώς στην διεύθυνση Εθνικής Αντιστάσεως 110 τ.κ. 55134 Καλαμαριά Θεσσαλονίκη.

Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να μην είναι φθαρμένη, κατεστραμμένη, ή αλλοιωμένη καθ’ οιονδήποτε τρόπο, ή να βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του!

Το ποσό αγοράς θα επιστρέφεται κατόπιν ελέγχου της κατάστασης του προϊόντος, της συσκευασίας και του περιεχομένου της.

Εάν έχεις χρησιμοποιήσει το προϊόν πέρα από τον τρόπο που περιγράφεται ανωτέρω, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή.

Eντος (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία η εταιρεία θα ενημερωθεί για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει η εταιρεία θα επιστρέψει κάθε πληρωμή που κατέβαλε ο πελάτης συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης. Η εταιρεία όμως δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να παραλάβει τα προϊόντα.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Κατά την στιγμή παράδοσης της παραγγελίας ο πελάτης υποχρεούται παρουσία του μεταφορέα να ελέγξει τα προϊόντα που του παραδίδονται προκειμένου να διαπιστωθούν εγκαίρως τυχόν εμφανή ελαττώματα(χτυπήματα γρατζουνιές) η τυχόν λανθασμένη αποστολή ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα εταιρεία και κατόπιν σχετικής επικοινωνίας επιστρέφει το προϊόν εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημέρων από την παραλαβή του.